Selamlar , uzun süreden sonra tariflerimize kaldığımız yerden başlayalım 🙂 Bilmeyenlerinizi varsa roaccutan tedavim mükemmel sonuçlandı ama son 1 hafta hatta son 4 gün geçmek bilmeyen ızdıraplı bir süreçti bunu daha farklı bir yazıda dile getireceğim.Şimdi tarifimize geçelim.

Efendim bildiğiniz gibi son yıllarda oldukça popüler olan dukancıların baş tacı shiritaki noodle uzakdaoğuda konjak bitkisinin köklerinden elde edilen bir çeşit makarna.İçeriğinde sadece 5 gr lif var ve kalorisiz.Hal böyle olunca hem makarna yiyelim hem de kalori almayalım karbonhidrat alımını günlük farklı makrolara aktaralım düşüncesine inanılmaz derecede faydası olan bir ürün. Ben genelde ketojenik diyet yaptığımda ve carb cycle yaptığım diyetin zero karb günlerinde tüketiyorum kendisini ve sonuçlar muazzam.Tarifte kullandığım bir diğer ürün ise tavuk konservesi 2 kutusu 110 gram ve direkt olarak bir öğünlük makromu karşılıyor.

fitpasaj-tavuk

Malzemeler: 

Konjak Noodle : 200 gram (Gerçi gramaj önemli değil kalorisiz olduğu için 🙂 ) , tavuk konservesi (2 kutu) , sriracha sos (bu sosun içeriğini ve yüksek miktarda biber ve sarımsak içerdiğini daha önceki yazılarımda anlatmıştım , tam bir metabolism booster) , isteğe bağlı kalorisiz tavuk baharatı.

Hazırlanışı (2dk) :  Shiritaki-Konjak noodle ları sıcak suda 2-3 dk haşlayıp süzün. Üzerine tavuk konservesini ilave edip sos ve baharatlayın.

Toplamda : 30,25 gr protein, 6 gr yağ , 0.1 gr karbonhidrat  176kcal 

Malzemeleri fitpasaj.com ‘daki süpermarket pasajından temin edebilirsiniz.

fitpasaj

Bol sporlu günler 🙂

 

 

yorum
  1. keromero dedi ki:

    Şukunu verdim panpa.

Yorum bırakın