Tüm sporseverlere teşekkürler

Yayınlandı: Haziran 4, 2015 / uncategorized

Spor salonuna ilk adım attığım günden itibaren sizlerle neler yediğimden , nelerden kaçındığımdan bahsettim. Dilimin döndüğünce ,elimden geldiğince siz değerli takipçilere bilgilerimi çevirebildiğim makalelerden yola çıkarak hazırladığım tarifleri , önerileri bilgileri sundum. Basit bir web günlüğü olarak sadece kafa dağıtmak için yazmaya başladığım bu blog hayatımda en çok değer verdiğim insanları hayatıma çıkardı , yüzümü güldürdü , bazen keyiflendirdi bazen hüzünlendirdi ancak tam anlamıyla bu kadar büyüdüğü için beni hayretler içinde bıraktı.Biraz önce görüntülenme sayımın yarım milyonu fazlasıyla geçtiğini farkettim 🙂

Bugünlerde farklı iş kollarına enerjimi dağıtmış durumdayım ve blogu ihmal ettim , bazılarınız biliyorsunuz benim gerçek mesleğim yazılım ve donanım ve üniversitede bu konuda eğitim gördüm. Hobi olarak icra ettiğim üniversite zamanları yaz tatillerimde Amerika’da eğitim ayarında şeyler öğrendiğim ikinci mesleğim ise aşçılık.Sizlerin sayesinde mutfakla olan bağım bu süreçte daha da büyüdü çok teşekkür ederim. Sporcuların beslenmesi nasıl olmalı sorusuna bir nebze cevap verebildiysem ne mutlu bana iyi ki varsınız.

Son olarak sizin de benim gibi doğal beslenmeye özen gösterip bir çok ürünün doğalını ucuzunu kalitelisini bulmakta zorlandığınızı düşünerek 3 sporcu arkadaşla ortak faaliyete geçirdiğimiz organiksatınal.com sitemize gözatmanızı tavsiye ederim.Fit tarifler kitabını da bu site üzerinden satın alabilirsiniz sizler için en kısa sürede ekleyeceğim Destekleriniz için sonsuz teşekkürler 🙂

ust_logo

Bol sporlu günler

Yorum bırakın